Uw werkplek, optimaal digitaal

Uw werkplek, optimaal digitaal

Uw werkplek, optimaal digitaal

Systeembeheer tot in detail.

Computers moeten gewoon werken. Simpel.
In de praktijk is het helaas anders. De vele mogelijkheden en technieken die hierbij komen kijken zijn niet voor iedereen even logisch of begrijpelijk. En iedere omgeving is weer anders. En wat als er iets mis gaat? Uw gegevens en bestanden zijn onmisbaar en veiligheid is dus belangrijk.

Systeembeheer tot in detail.

Computers moeten gewoon werken. Simpel.
In de praktijk is het helaas anders. De vele mogelijkheden en technieken die hierbij komen kijken zijn niet voor iedereen even logisch of begrijpelijk. En iedere omgeving is weer anders. En wat als er iets mis gaat?
Uw gegevens en bestanden zijn onmisbaar dus veiligheid is belangrijk. Beheer is dus noodzakelijk.

Systeembeheer tot in detail.
Slider

Werkplekken

  • Installaties
  • Hardware upgrades
  • Laatste OS updates
  • Hardware controle
  • Optimalisatie snelheid
  • Monitoring
  • Beveiliging
  • Remote beheer

Servers

  • Installaties
  • Hardware upgrades
  • Uitbreiding capaciteit
  • Automatische backup
  • Beveiliging server
  • Monitoring
  • Optimalisatie snelheid
  • User management

Netwerk

  • Uitbreiding netwerk
  • Upgrades naar 10 Gbit en hoger
  • Beheer switches & routers
  • Beheer firewalls (beveiliging)
  • Internet verbinding(en)
  • VPN verbindingen (remote werken)
  • Cloud-services
  • WIFI netwerk optimalisatie

Communicatie (VOIP)

  • Migraties naar Voice over IP
  • Beheer VOIP centrale
  • Installatie VOIP toestellen
  • Uitbreiding VOIP telefonie
  • Aanpassingen m.b.t. VOIP

Documentatie

  • Hardware lijst
  • Gegevens werkplekken
  • Schematisch overzicht
  • Overzicht licenties
  • Persoonlijke gegevens

werkwijze

Stap 1. Inventarisatie

Tijdens een inventarisatie kijken we welke apparatuur u gebruikt, voor welk doel, en hoe deze met elkaar samenwerken. Hierdoor krijgen we een compleet overzicht waardoor we goed kunnen bepalen waar verbeteringen aangebracht kunnen worden, en welke impact de aanpassingen hebben. Uiteraard worden uw wensen meegenomen en kunnen we een compleet rapport met aanbevelingen opmaken. Tijdens de inventarisatie documenteren we globaal de omgeving.

Stap 2. Implementatie

Naar aanleiding van de inventarisatie worden eventuele benodigde hard- en software aangeboden en geleverd. In overleg maken we een afspraak voor de installatie (rekening houdend met een geschikt tijdstip en eventuele downtime - het tijdelijk niet kunnen gebruiken van apparatuur of diensten) en het instellen van de apparatuur en software. Als laatste testen we de opgeleverde oplossing en doen we tijdens nazorg of beheer nog eventuele aanpassingen indien nodig. Ook wordt tijdens deze stap documentatie bijgewerkt.

Stap 3. Beheer

Nu de omgeving gedocumenteerd is en aangepast is volgens wens is het beheren hiervan de laatste stap. Tijdens beheer lossen we lopende problemen en/of vragen op, installeren we de laatste updates voor applicaties en besturingssystemen indien nodig en optimaliseren we verder alle apparatuur. Ook controleren we de backup's en veiligheid van alle data.

werkwijze

Stap 1. Inventarisatie

Tijdens een inventarisatie kijken we welke apparatuur u gebruikt, voor welk doel, en hoe deze met elkaar samenwerken. Hierdoor krijgen we een compleet overzicht waardoor we goed kunnen bepalen waar verbeteringen aangebracht kunnen worden, en welke impact de aanpassingen hebben. Uiteraard worden uw wensen meegenomen en kunnen we een compleet rapport met aanbevelingen opmaken. Tijdens de inventarisatie documenteren we globaal de omgeving.

Stap 2. Implementatie

Naar aanleiding van de inventarisatie worden eventuele benodigde hard- en software aangeboden en geleverd. In overleg maken we een afspraak voor de installatie (rekening houdend met een geschikt tijdstip en eventuele downtime - het tijdelijk niet kunnen gebruiken van apparatuur of diensten) en het instellen van de apparatuur en software. Als laatste testen we de opgeleverde oplossing en doen we tijdens nazorg of beheer nog eventuele aanpassingen indien nodig. Ook wordt tijdens deze stap documentatie bijgewerkt.

Stap 3. Beheer

Nu de omgeving gedocumenteerd is en aangepast is volgens wens is het beheren hiervan de laatste stap. Tijdens beheer lossen we lopende problemen en/of vragen op, installeren we de laatste updates voor applicaties en besturingssystemen indien nodig en optimaliseren we verder alle apparatuur. Ook controleren we de backup's en veiligheid van alle data.

Vragen? Gewoon bellen of mailen.

  • 06-28339321
  • info@trigital-ict.nl